FIV Issue #29: Grace Jones x Wolford! Icon, Career + Vanessalealia, TheKrizzl, en nog veel meer!

De nieuwe FIV Issue #29 staat online! In dit nummer kijken we naar het leven van zangeres en stijlicoon Grace Jones. Kom meer te weten over haar carrière en waarom Grace Jones al zoveel mensen heeft geïnspireerd. Ook inspirerend zijn onze vele interviews, onder andere met Vanessa van GNTM, die de modellenwereld inspireert met haar turquoise haar. De danseres Krizzl vertelt hoe ze haar trouwjurk zelf ontwierp en Itsonlyme.Julia toont spannende inzichten uit haar leven als food influencer.

Stijlicoon Grace Jones in Wolford

Grace Jones schittert opnieuw in een samenwerking met modemerk Wolford. Ze is al 30 jaar een trouwe inspiratiebron voor Wolford en vertegenwoordigt het merk met haar unieke stijl. De opnamen combineren het tijdloze en eenvoudige imago van het merk met de sterke persoonlijkheid van Grace.

Inzichten uit het leven en de carrière van Grace Jones

In Portret van het leven van Grace Jones leer je over de belangrijkste prestaties van de zangeres en wat haar tot een van de meest invloedrijke artiesten van haar tijd maakte. Ze staat bekend om haar sterke persoonlijkheid, excentrieke uiterlijk en artistieke veelzijdigheid. Haar opvallende uiterlijk maakte haar tot een geliefd model op catwalks en in modecampagnes. Een overzicht toont de grootste mijlpalen die ze in haar leven heeft bereikt. Ze wist zich onder andere ook te bewijzen in de muziekindustrie, die ze in de jaren 80 veroverde.

De belangrijkste feiten over Grace Jones:

  • Muziekdoorbraak met het nummer “Pull Up to the Bumper
  • Speelde een rol in de James Bond film “A View to a Kill” 1985.
  • Werkte als model voor ontwerpers als Yves Saint Laurent en Jean Paul Gautier.

Perfect in scène gezet: De nieuwe lijn van Wolford

Het merk Wolford staat bekend om zijn hoogwaardige damesmode en accessoires. De samenwerking met de persoonlijkheid van Grace Jones en de kwaliteit van de producten heeft bijgedragen aan de unieke en onderscheidende stijl van het merk.

Doorbraak in muziek

Met haar unieke stem, geladen met zelfvertrouwen, wist Grace Jones zich ook als zangeres te vestigen. In 1981 brak Jones door in de muziekindustrie met haar album “Nightclubbing”. Het nummer “Pull Up to the Bumper” daarop werd een internationale hit en werd in elke club gevierd. Het is een mix van reggae, dub, funk en dance, dus er is voor elke muziekliefhebber wat wils. Luister hier naar de grootste hit van Grace Jones.

Spannende Influencer Interviews

Naast het succesvolle leven van Grace Jones bieden we in dit nummer interessante interviews met influencers uit verschillende niches. U kunt uitkijken naar content creators uit de wereld van modellenwerk, dans, eten en nog veel meer.

Vanessalealia over het leven na GNTM

Sinds haar deelname aan “Germany’s next Topmodel” 2022 is Vanessa een succesvol model en content creator. Ze is op social media bekend om haar content over modellenwerk, beauty en mode. Haar handelsmerk: Het turquoise haar. In het interview geeft Vanessa ons inzichten van de GNTM-shoot, haar leven na de show, haar haarverzorgingsroutine en haar persoonlijke stijl.

Krizzl over haar zelfgemaakte trouwjurk

Krizzl is een succesvolle content creator die danscontent deelt op TikTok en Instagram. Ze maakt haar eigen danschoreografieën en dansuitdagingen die haar community inspireren. Ze heeft al samengewerkt met andere bekende dansers, zoals Ivana Santacruz en Avemoves. Maar het is niet alleen dansen waar ze mee bezig is, ze deelt ook veel content over beauty, hauls en DIY projecten. Welk DIY project was het grootste? Haar eigen trouwjurk! Die heeft ze zelf ontworpen en op maat gemaakt. In dit interview vertelt ze over haar bruiloft en haar jurk, haar danscarrière en haar positieve mindset.

Itsonlyme.Julia over het leven als food influencer

Als je op zoek bent naar heerlijke en caloriearme recepten, ben je bij Julia’s kanalen aan het juiste adres. Ze inspireert haar bijna 500.000 volgers met haar gevarieerde food content. Ze publiceerde al vier kookboeken met gezonde recepten en creëerde haar eigen afslankcursus “Plan B”. In dit interview kom je te weten hoe Julia 38 kg verloor met Weight Watchers, wat haar favoriete recepten zijn en hoe ze omgaat met tegenslagen.