NA-KD & Influencer: Fotoshoots en de beste outfits

Online winkelen is tegenwoordig voor iedereen een vanzelfsprekendheid. NA-KD biedt de nieuwste looks van het seizoen en collecties van verschillende influencers en zangers. De heetste modetrends uit de hele wereld en de laatste mode maken NA-KD bijzonder divers. Of het nu gaat om basics, beauty of specials, NA-KD heeft outfits voor u voor elke gelegenheid. Passend bij het seizoen, toont deze online winkel u de mooiste looks van het seizoen.

De geschiedenis van de bekende online winkel

Als Zweedse online winkel voor damesmode is NA-KD sinds 2016 bekend en inmiddels internationaal actief in de modebranche. Met leveringen in meer dan 120 landen, met een focus op Europa en 600 onafhankelijke winkeliers die NA-KD wereldwijd presenteren, zou iedereen eens een kijkje moeten nemen in de online winkel.

Modewinkels over de hele wereld

Om klanten ook offline gelukkig te maken, heeft NA-KD in sommige steden ook winkels. Na het openen van enkele pop-up winkels in Duitsland, Nederland, Zweden en Italië, heeft NA-KD sinds 2018 ook exclusieve retailwinkels geopend in Duitsland en Nederland. Omdat NA-KD online is ontstaan, is zij natuurlijk het meest aanwezig in de online wereld.

Calvin Klein, Mango en Levi’s – deze merken werken samen met NA-KD

Naast het huismerk NA-KD en dochtermerken als NA-KD Boho, NA-KD Basics, NA-KD Accessoires, biedt de online winkel ook brads als Calvin Klein, Mango en Levi’s aan. NA-KD ontwerpt haar eigen collecties met geselecteerde merkambassadeurs en werkt voortdurend samen met internationale influencers.

FIV | Magazine

New Issue! #26 with San Diego Pooth - Newcomer now in Tampa / USA FIV Magazine: All Covers

Wie moet daar winkelen?

De doelgroep van NA-KD behoort tot de Generatie Y of is populair tussen de 16 en 25 jaar. Jongeren die vertrouwd zijn met socialemediakanalen en influencers en bij onlinewinkels winkelen, zouden bijzonder geïnteresseerd moeten zijn in NA-KD. De betaalbare aanbiedingen voor de laatste trends maken de winkel zo aantrekkelijk. NA-KD helpt ook mensen die hun kledingstijl nog niet kunnen beoordelen, zich in de mode te vinden en zich uit te drukken. Met name de samenwerkingsverbanden van influencers fungeren als rolmodel voor jongeren en hebben een positieve impact.

Zijn influencers de toekomst in de mode-industrie?

Natuurlijk mag je grote merken als Gucci, Prada, Moschino of Adidas en Nike niet vergeten. Maar vooral jongeren worden veel meer beïnvloed in de wereld van de influencers dan in de wereld van de high fashion of runway.

Luna Farina NA-KD fotoshoot

Luna Farina – zangeres en populair op Instagram. Als ze haar liedjes niet in de studio aan het opnemen is, fotografeert ze in de coolste straten van Berlijn, Keulen en Hamburg. Ze combineert haar favoriete outfits met verschillende collecties van NA-KD!