Mode, Lifestyle en Beauty Influencer: Nurce Erben – Exclusief Interview

Nurce Erben is een stijlvolle influencer uit Londen. Haar chique stijl stelt haar in staat deel te nemen aan de grootste evenementen in Londen en samen te werken met bekende merken. Het is via haar Instagram account en haar blog London Fashion Story dat ze haar pastel en poëtische universum deelt. Het FIV team heeft een exclusief interview met Nurce Erben voor u voorbereid. Mode, lifestyle en schoonheid zijn de belangrijkste onderwerpen van dit speciale artikel.

Nurce Erben – London Fashion Story: Bloggerlife

Hoi Nurce! Je bent een verfijnde mode, beauty en lifestyle influencer in Londen. Hoe ben je begonnen als influencer en hoe is je leven veranderd sinds je influencer bent?

Hallo FIV Magazine! Toen ik klein was, was mijn moeder modeontwerpster en ik ben in de modewereld geboren. Toen ik 4 jaar oud was, rende ik rond met de kralen van mijn moeder. Een Master in Online Marketing aan de London School of Economics heeft me echt geholpen om mijn blog samen te stellen, en ik ben in 2015 begonnen met parttime bloggen. Naarmate de tijd verstreek, nam ik de beslissing om trouw te blijven aan wat ik het liefste deed en werd ik in 2017 een fulltime blogger. Sindsdien heeft mijn blog London Fashion Story een zeer betrokken gemeenschap van 108.000 mensen die mijn levens- en mode-reis volgen. Het was een levensveranderende beslissing, want doen waar ik van hou en van elk moment genieten van wat ik doe, was de beste beslissing die ik ooit heb genomen. Ook al was het niet gemakkelijk, ik heb heel hard gewerkt en succes komt van het combineren van je passie met heel hard werken.

FIV: U bent vrij bekend in de UK. Hoe zou je je universum en stijl omschrijven aan mensen die je nog niet kennen?

FIV | Magazine

New Issue! #26 with San Diego Pooth - Newcomer now in Tampa / USA FIV Magazine: All Covers

Nurce: Als bedenker en redacteur van London Fashion Story sinds 2015, richtte ik me op het schrijven en delen over een mix van luxe en high street mode, beauty en lifestyle. Ik heb gewerkt met talrijke merken, waaronder Charlotte Tilbury, L’Occitane, Guerlain, Tag Heuer, Karen Millen, Jimmy Choo, Russell & Bromley, Oscar de la Renta, AUDI, Nespresso en nog veel meer. Ik deel dagelijks en wekelijks content op de website van mijn blog: www.londonfashionstory.com en social media pagina Instagram: @nurceerben met meer dan 100.000 volgers. Ik hou ervan om natuurlijke en pasteltinten te gebruiken in mijn beelden en om artistieke beelden van hoge kwaliteit te creëren voor de inhoud van mijn blog. Ik woon de modeweken twee keer per jaar bij en ik probeer altijd het laatste modeadvies van de catwalk met mijn lezers te delen via mijn blog London Fashion Story.

Influencer in Londen

FIV: Wat moet je als mode-influencer in je garderobe hebben?

Nurce: Ik ben een super klassiek persoon, voor mij bestaat een essentiële garderobe uit deze items in een neutraal kleurenpalet: veel blazers, comfy wit/crème broeken, mooie en kleurrijke casual jurken en iconische jassen. Doordat ik in Londen woon, heb ik een grote garderobe opgebouwd en ik vind het heerlijk om voor een casual dagje een witte, comfortabele broek, een crèmekleurige coltrui en een nette beige jas aan te kunnen trekken. Met crèmekleurige leren handschoenen en een zonnebril van Celine is het de perfecte alledaagse outfit. Voor gelegenheden zoals mode-evenementen en modeshows kleed ik me altijd in combinatie met mijn favoriete klassieke stuk en de laatste trend (bv. print, ruit, sneakers) om een klassieke maar stijlvolle look te creëren. Hier zijn enkele van mijn favoriete looks van de laatste wintermodeweek.

FIV: Ik zag op uw website dat u vloeiend Frans spreekt en dat u vroeger naar Parijs ging, la ville de l’amour. Wat is volgens u het belangrijkste verschil tussen de Londense vrouwenstijl en de Parijse vrouwenstijl ?

Nurce: Mijn grootmoeder is Française en we gaan veel naar Parijs, en ik ben opgegroeid tussen de Parijse en Engelse cultuur, waardoor ik de verschillen in stijl heb leren kennen. Ik zou zeggen dat Londense vrouwen zich graag comfortabel en warm voelen bij hun kleding, en dat ze kwaliteit verkiezen boven kwantiteit. Zij houden van stoffen zoals kasjmier en zijde, en zij dragen wat zij kopen graag gedurende een lange periode, zij houden van kleding die lang meegaat. Terwijl Franse vrouwen worden gedreven door stijl en trends, en zeer stijlvol zijn in hun kleding en de neiging hebben de laatste trends te volgen, zou ik zeggen.

London Fashion Week : Best Dressed 2019 voor Harpers Bazaar

FIV: Je maakt deel uit van Harpers Bazaar Best Dressed 2019, waar haal je je modegevoel vandaan? Is er een persoon die een mode-inspiratie voor je is?

Nurce: Ik was erg trots om daar vertegenwoordigd te zijn met mijn stijl tijdens de London Fashion Week 2019 en ik denk dat het mijn klassieke gevoel voor stijl is met een vleugje van de laatste trends. Ik droeg een wit pak met een riem van Dior, een bulgaarse tas en een over de schouders gedragen trenchcoat. In het verleden heb ik ook in Forbes gestaan als een van de succesvolle jonge ondernemers van 2018, en ben ik regelmatig verschenen in Harper’s Bazaar, Daily Mail, Evening Standard en Life Magazines. Ik woon vaak meerdere evenementen per week bij en ben met mijn stijl en blog een erkende naam in de Londense society geworden. Recente gebeurtenissen die ik zou moeten opnemen: British Fashion Awards, Cartier, Tag Heuer x Cara Delevigne, Guerlain en meer.

Mijn stijl is zeer klassiek met een vleugje moderniteit en trend, waardoor ik mij in de modewereld kan onderscheiden met mijn authentieke stijl en persoonlijkheid. Ik volg de laatste modetrends en heb mijn eigen stijl gecreëerd door een mix te maken van high street en high fashion merken, wat een breder publiek aanspreekt omdat het zowel modieus als betaalbaar is. Mijn grootste inspiratie komt van mijn moeder en de stijl van klassieke modehuizen als Chanel en Dior. Mijn moeder was altijd de meest creatieve en kleurrijke persoon die wel 10 verschillende kleuren en materialen bij elkaar kon dragen, terwijl ik een veel klassieker persoon ben. Ik kleed me nog steeds alsof ik in dezelfde tijd geboren ben als Chanel en Chanels gezworen vijand Dior.

https://www.instagram.com/p/BuT1keOgQt2/

Tips van Nurce Erben – Influencer Trends

FIV: U kent vast de hipste plekken in Londen waar we heerlijke thee kunnen drinken. Waar zijn de beste theesalons in Londen?
Nurce: Dat is een van mijn favoriete vragen. Ik ben dol op thee en drink het zo vaak dat ik denk dat het nu een deel van mijn leven is geworden. Wat theesalons betreft, hou ik meer dan wie ook van Ladurée, omdat het een prachtig dak is in Covent Garden of Harrods en de beste jasmijnthee met vanille bitterkoekjes serveert. Dat is misschien wel mijn favoriete combinatie. Andere plaatsen waar ik van hou zijn: Brasserie of Light in Self-Cooling Rooms, Mandrake Hotel Tea Time, Ham Court Hotel Tea Time, Children’s Fire Brigade en Petersham Nursery in Covent Garden.

Nurce, je hebt prachtig lang haar! Wat is jouw geheim om zulk mooi haar te hebben? Wat zijn jouw 3 tips en favoriete producten voor haarverzorging?

Nurce: Dank je wel! Ik denk absoluut dat haarverzorging heel belangrijk is, want haar verandert iemands uiterlijk en stemming! Ik gebruik graag biologische en natuurlijke producten voor mijn haar en ik ben daar vrij strikt in, want ik heb shampoos gezien die gemaakt zijn van dezelfde ingrediënten als afwasmiddel! Ik ben dol op Rahua hydraterende shampoo en conditioner in een schattige roze fles, allemaal gemaakt van natuurlijke biologische ingrediënten en ruikt geweldig! Ik hou van Nuxe haaroliën voor de punten, om het mooi en glad te houden.

FIV: Je hebt gewerkt met internationale merken als Pinko, Tommy Hilfiger, Nespresso en vele anderen. Wat is voor u het belangrijkst bij de uitvoering van het merkpartnerschap?

Nurce: Het belangrijkste zijn mensen en relaties. Ik heb in de loop der jaren met veel merken gewerkt en sommigen zagen bloggers als robots, terwijl anderen ons als vrienden en waardevolle activa/marketingkanalen zagen. Ik heb onderweg veel langdurige relaties en vriendschappen opgebouwd en dat is een van de beste kanten van mijn werk, zou ik zeggen. Langdurige relaties opbouwen met je favoriete merken is ook de beste manier om je publiek te bereiken, want zij kennen het verschil tussen geforceerde campagnes en oprechte liefde voor het merk. Ik neem nooit campagnes/productadvertenties aan waar ik echt niet in geloof en die ik mijn publiek niet zou aanbevelen. Ik probeer ze altijd mijn favoriete producten uit de industrie te laten zien, meestal biologische cosmeticamerken samen met duurzame, comfortabele en high fashion merken!