Blawko22: Digitaal model met gemaskerd gezicht

Miquela en Bermuda hebben al naam gemaakt in de wereld van digitale modellen. Naast de twee vrouwen is er nu eindelijk een man aan de zijde van de digitale modellen. We presenteren: Ronald F. Blawko. Bekend als Blawko22, hij is aantrekkelijk, mysterieus en een echt sekssymbool. Net als een echt model zorgt hij voor sensatie en vermaak, bijvoorbeeld met zijn turbulente liefdesleven.

Hoe Blawko het daglicht zag….

Ronald F. Blawko. Het digitale model werd in 2016 gecreëerd door Brud, opgericht door Trevor McFedries en Sara DeCou. Brud heeft ook modelvrienden Bermuda en Lil Miquela gemaakt. Als leuk detail draagt Blawko het logo van Brud op zijn rechterdij. Hij en zijn vrienden worden vertegenwoordigd door het PR bedrijf Huxley.

Sekssymbool van een nieuw tijdperk

Blawko, afkomstig uit Los Angeles, werd bekend als collega van de beroemde robot-schoonheidsredactrice Lil Miquela.

Qua karakter is Blawko een ongelooflijk zelfverzekerde, bijna in zichzelf gekeerde kerel. Hij is bijna gefascineerd door zijn uiterlijk: Hij zou zichzelf willen klonen zodat hij zichzelf op het voorhoofd kan kussen. Zijn uiterlijk is waar hij de hele dag aan denkt. Als dat niet als zelfovertuiging klinkt, kan de jonge beau het zich veroorloven: met zijn gladde buzz cut, zijn luchtige wenkbrauwspleten en de gezichtstatoeages wordt hij beschouwd als een sekssymbool.

De Blawko Look

Blawko’s look doet denken aan de typische fuckboy look: streetwear look, urban, stijlvol en bijzonder. Zijn handelsmerk is het masker dat hij draagt om zijn mond en kin te bedekken. Er is geen foto zonder gezichtsbedekking. Volgens zijn eigen verklaring, doet hij het om mysterieuzer en raadselachtiger over te komen. “Het is altijd goed om een beetje mysterie in zijn uiterlijk te leggen”. Het maakt hem zeker spannend en ongewoon. Misschien bedenkt hij zich en kunnen we ooit het volle gezicht van deze beau bewonderen. Behalve door zijn masker wordt Blawko’s kenmerkende uiterlijk ook vertegenwoordigd door zijn tatoeages, waarvan de opvallendste de tatoeage op zijn voorhoofd en oog is. De tatoeage op zijn voorhoofd staat voor zijn liefde voor Ashley Funicello Spinelli.

FIV | Magazine

New Issue! #26 with San Diego Pooth - Newcomer now in Tampa / USA FIV Magazine: All Covers

Ontdek Blawko’s zoete kantjes

Zijn 156.000 volgers kunnen foto’s van hem, gamevideo’s of memes vinden in zijn feed op Instagram. Foto’s van hem met ontbloot bovenlijf zijn ook niet ongewoon. Over zijn haters zegt de zelfverzekerde Blawko alleen: “Ze zijn verdomme dom, ik ben leuk”. Bekijk Blawko’s schattige Instagram-pagina hier zelf:

https://www.instagram.com/p/BosLG5NA0Er/

https://www.instagram.com/p/BmMGK81gTM8/

Blawko’s Love and Life Channel

Zoals veel van de sterren van vandaag is het model ook actief op YouTube. 4800 abonnees kijken regelmatig naar de video’s van het model. Op zijn kanaal publiceert hij video’s over zijn leven als jonge robot, geeft hij liefdestips of geeft hij advies over hoe je een geweldig lichaam krijgt.

Blawko’s modellencarrière

Net als gewone supermodellen, hebben digitale supermodellen drukke agenda’s. Blawko heeft gewerkt voor merken als Off-White, Balenciaga en Supreme. Hij sierde de cover van KingKong magazine en werkte mee aan de Absolut campagne op het Sonar Festival. In het kader van zijn huidverzorging, die hij erg belangrijk vindt, heeft hij een reclame gemaakt voor Glossier Skincare.

Meer dan Fuckboy Look?

Als het op liefde aankomt, weet de aantrekkelijke Blawko er wel raad mee, als je zijn YouTube-kanaal bekijkt. Hij staat vol met instructies over hoe je het beste vrouwen kunt krijgen of wat je moet doen zodat online daten en swipen op Tinder en dergelijke eindelijk succes brengen. Maar hoe gaat het met hem als het op liefde aankomt? Blawko is een kerel die graag op date gaat en die geen gebrek mag hebben aan mooie vrouwen. Maar hoe zit het met een vaste relatie? Er is naar verluidt een bizarre driehoeksverhouding tussen hem en Miquela en Bermuda. Hoe het verhaal zal aflopen en of Blawko binnenkort weer opduikt als Bermuda’s partner bij een modeshow…het blijft spannend. In ieder geval, een kusfoto zonder zijn masker zou…

Maar zelfs als het niet goed gaat in de relatie, weet Blawko één ding: hoe hij vrienden kan blijven met zijn ex-vriendin. Tenminste dat is wat een van zijn You-Tube video’s belooft….

Hoe werkt influencer marketing?

Influencer marketing floreert bij sleutelfiguren zoals adverteerders of beroemdheden die hun invloed en populariteit gebruiken om de aandacht van de doelgroep op het profiel en de persoon te vestigen. Veel van dit alles is gebaseerd op samenwerking en wederkerige links. Een toenemend aantal volgers vestigt de aandacht van klassieke media zoals TV en de pers op de nieuwe beïnvloeders.

Influencers zijn de nieuwe merkgezichten van reclamecampagnes, vooral in de beauty- en modesector. Wie zijn Instagram-profiel opent, vindt op tal van advertenties het gezicht van een influencer, net zoals de influencers zelf testimonials en video’s over verschillende items plaatsen.

Virtuele Influencer Marketing Strategieën

Voor de virtuele beïnvloeders wordt een uitgebreid concept uitgewerkt dat de gevonden doelgroep weerspiegelt. Door zich in één branche te specialiseren, kunnen het uiterlijk, de stijl en het verhaal van een digitale influencer worden bepaald. De avatar kan perfect voor een merk worden gegenereerd en de merkfilosofie in elk aspect belichamen. Dit is een duidelijk voordeel ten opzichte van klassieke modellen, waarbij talrijke afgietsels moeten worden gedaan om het juiste model te vinden.

Ontdek hoe en waar u digitale beïnvloeders kunt boeken

Als u na het lezen van dit artikel geïnteresseerd bent in de nieuwe modellencompetitie en er ook een wilt boeken, kunt u dat doen bij CM Models. Hier vindt u de digitale modellen Ella en Zoe.

Virtuele Influencers: Digitale Top Lijst! Lil Miquela, Ella Stoller, Shudu Gram, Noonoouri & Co.

We duiken in de wereld van digitale modellen, influencers en Instagramsterren. Het draait allemaal om mode en de opwinding die deze virtuele persoonlijkheden in de modewereld teweegbrengen. Wie zijn dat? Wie heeft ze gemaakt? Vervangen zij de supermodellen van de millennials? Worden Kendall Jenner en Gigi Hadid gewoon vervangen? Welke rol spelen ze in de hedendaagse mode en sociale mediawereld. Wij laten u kennismaken met modellen als Lil Miquela en Shudu Gram, de eerste twee virtueel gecreëerde modellen, en met wat elk van hen zo bijzonder maakt.

https://fivmagazine.de/virtuelle-influencer-digitale-toplist-lil-miquela-ella-stoller-shudu-gram-noonoouri/

Noonoouri: virtueel supermodel, opium effect en NPP

Noonoouri is een digitaal personage dat in 2012 werd gecreëerd en sindsdien talrijke fans en banen heeft aangetrokken! Je kunt op het eerste gezicht zien dat ze slechts een personage is, wat ook het doel was van haar schepper Zuber. Geen ideaal, gewoon een rolmodel. Gisteren waren het supermodellen als Naomi Campbell of Cindy Crawford, vandaag zijn het digitale modellen als Lil Miquela of Bermuda.

Virtueel model Miquela Sousa verovert Instagram en wordt een ster: is zij onze toekomst?

Virtuele influencers zoals Lil Miquela of Bermuda veroveren Instagram en de modellenwereld. Het feit dat zij nu al aanzienlijk meer volgers hebben op de sociale netwerken dan andere influencers bewijst het succes van deze toekomstgerichte uitvinding. Maar wie dacht dat deze virtuele beïnvloeders saai en karakterloos waren, heeft het goed mis.