Supercandy: Het paradijs voor influencers

Roze. Zoet. Uniek. Dat beschrijft Supercandy wel zo’n beetje. De trend uit de VS heeft eindelijk Duitsland bereikt. We kunnen u verzekeren dat het wachten de moeite waard was. FIV was voor jou in Keulen – Ehrenfeld, waar het pop-up museum tot 30 december 2018 de harten van alle influencers en bloggers verovert. Wij waren er met de zangeres Luna Farina en namen een, of in Luna’s geval vele, foto’s van de kleurrijke wereld van Supercandy.

Waar komt het Instagram Museum vandaan?

In Amerika staat het model bekend als het “Museum of Ice Cream” en trekt het supersterren aan als Katy Perry, Kim Kardashian, Gwyneth Paltrow, Drew Barrymore, Blue Ivy en ook Beyoncé met echtgenoot Jay-Z. De trend begon in juli 2016 in New York, waar de eerste tickets 18 minuten nadat ze in de verkoop gingen uitverkocht waren. Supercandy trekt ook in Duitsland veel publiek. Van peuters met hun gezin tot influencers als Luna Farina of zelfs 70-plussers, alles is vertegenwoordigd. 97% van de bezoekers zijn vrouwen en meisjes, waaruit blijkt dat mannen er nauwelijks vertegenwoordigd zijn. Dit betekent echter niet dat zij minder welkom zijn, iedereen die een buitengewone selfie wil nemen of gewoon de kleurrijke wereld van het snoepgoed wil ervaren, is uitgenodigd om langs te komen.

Museum en Instagram?

Supercandy is natuurlijk geen gewoon museum, maar een zogenaamd “pop-up museum”. Je kunt het zien als een tentoonstelling die een paar maanden achtereen in één stad is en dan naar de volgende verhuist. Gelukkig voor ons Keulenaars is het tot 30 december in Keulen Ehrenfeld. Supercandy biedt u de ene buitengewone Instagram-achtergrond na de andere, van een reusachtig ballenbad tot een confetti-douche, elke kamer is een unieke ervaring. In totaal zijn er meer dan 10 verschillende “Instagrammusea” in Amerika en Frank Karch, de exploitant van deze buitengewone attractie, was de eerste die het naar Duitsland bracht.

Bloggers en influencers zaten te wachten op Supercandy

Frank Karch heeft de trend in Amerika de afgelopen twee jaar gadegeslagen en zich altijd afgevraagd waarom die in Duitsland niet bestaat. Met de populariteit van Instagram en andere sociale-mediaplatforms, moet het booming zijn. Dat is precies hoe het is, mensen waren in het begin nog een beetje voorzichtig, maar dat is snel afgenomen. De menigte komt uit heel Duitsland om dit mee te maken. En terecht, want het is niet zeker of het superevenement Supercandy in Duitsland zal blijven nadat het in Keulen heeft plaatsgevonden. Een geschikte locatie, sponsors en nog veel meer is nodig. In het interview onthulde Frank ons dat er een mogelijkheid bestaat dat Supercandy hierna naar het buitenland verhuist. Dus aan elke blogger, influencer, Youtuber, jongen, meisje, man en vrouw – schiet op! We weten niet of en wanneer we het evenement hier in Duitsland nog eens kunnen meemaken, dus ga online, koop een kaartje en ga op weg naar Supercandy.

Influencer en zangeres Luna Farina geniet van haar tijd in de roze flamingo badkuip bij Supercandy Cologne

https://www.instagram.com/p/BozOyPsHhQD/?taken-by=lunafarina

De perfecte outfit voor uw shoot

Nu denkt u waarschijnlijk dat u zich daar moet haasten en dat u in zo’n haast geen kans krijgt om foto’s te nemen. Maar maak je geen zorgen, de toegang is altijd in intervallen van 30 minuten en je kunt tot 2 uur met je ticket doorbrengen in de wereld van Supercandy. Je hebt dus zeker genoeg tijd om een paar geweldige foto’s voor Instagram te maken en op te vallen als influencer. Je hebt ook de mogelijkheid om je om te kleden in het museum, want er worden kleerkasten voor je voorzien zodat je altijd je gepaste outfit kunt dragen voor de ongelooflijke attracties die Supercandy voor je in petto heeft. een tip van FIV – Supercandy is kleurrijk en gek, dus hou daar rekening mee bij het kiezen van je outfit!

Supercandy maakt kinderen gelukkig en Luna ook

Dankzij organisator Frank Karch en zijn samenwerking met Haribo, is Supercandy eindelijk hier. Haribo sponsort een heleboel snoepjes, die de bezoekers natuurlijk ook kunnen opeten. Bloggers, influencers en nog veel meer stromen massaal naar Keulen om als eerste Duitsers het innovatieve museumconcept te ervaren. Entree kost 29€, voor kinderen en tieners tot 14 jaar slechts 21€. Wij raden u aan om Supercandy met uw vrienden te beleven, als u 4 tickets koopt hoeft u er maar 3 te betalen. Er is ook een hele kamer gewijd aan Haribo. Aan het plafond hangen kettingen van gouden beren, zuilen gevuld met verschillende Haribo-lekkernijen en reusachtige gouden beren met glitters. Voor elke zoetekauw, is dit een absolute must! Bovendien zijn de snoepjes door het hele museum verspreid: direct bij de ingang begint Rundlauf met een beker gevuld met verschillende Haribo-snoepjes en in elke andere zaal staan er meer klaar om mee te nemen. Heerlijk, daar kunnen wij bij FIV ook geen nee tegen zeggen.

Wat zegt Luna Farina over Supercandy?

Luna is helemaal opgewonden. Na 2 uur intensief fotograferen, wat dollen en veel snoepen, kan ze alleen maar tegen iedereen zeggen: Supercandy is geweldig, uniek en zeker een bezoekje waard. Wat haar het meest beviel was de zwart-witte muur, het licht en de hele locatie was voor haar de beste plek om foto’s te maken, samen met het enorme ballenbad, als het niet zo laat was, zou Luna nu waarschijnlijk nog steeds in het ballenbad aan het zwemmen zijn, maar helaas komt er ook aan de dag van een influencer een eind. Het enige wat je kunt doen is een van de goodiebags pakken, een heerlijk gratis ijsje en Supercandy een goede nosh wensen.