Luxe

Als je het woord luxe hoort, denk je onmiddellijk aan bekende merken als Versace, Burberry en Coco Chanel. Luxe is als een manier van leven. Iemand die luxueus leeft, onderscheidt zich van de normale maatschappij door kenmerken zoals statussymbolen. Wij hebben de hipste statussymbolen voor u verzameld en u op de hoogte gebracht van de laatste trends.

Niets gevonden

Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op

Luxe Tijdschrift

Als je het woord luxe hoort, denk je onmiddellijk aan bekende merken als Versace, Burberry en Coco Chanel. Luxe is als een manier van leven. Iemand die luxueus leeft, onderscheidt zich van de normale maatschappij door kenmerken zoals statussymbolen. Wij hebben de hipste statussymbolen voor u verzameld en u op de hoogte gebracht van de laatste trends.

Wat maakt een merk tot een luxelabel?

Hoe werkt dat eigenlijk? Wat onderscheidt een merk als Burberry ervan dat het kleding, tassen en juwelen mag verkopen voor 10 keer zoveel als vergelijkbare kleding van Zara of H&M? Meestal gaat het om een bepaald kenmerkend patroon dat kenmerkend is voor een merk. In het geval van Burberry is het het ruitpatroon dat onmiddellijk laat zien dat de drager veel geld heeft uitgegeven aan zijn kledingstuk, tas of accessoire. Deze kennis is wat een statussymbool maakt. Maar dat niet alleen. Achter elk luxe label zit een bekende modeontwerper. Een passend voorbeeld is de ontwerpster Coco Chanel. Coco Chanel heeft de mode van haar eeuw sterk beïnvloed. Zij wilde uitdrukking geven aan de emancipatie van de vrouw en tot op de dag van vandaag sieren haar unieke ontwerpen de mode catwalks van de wereld.

De evolutie van luxemerken

Luxemerken blijven niet alleen evolueren, zij zetten meestal ook de nieuwste trends, die de modeketens dan volgen. Wanneer Gucci de nieuwste fanny packs lanceert, ontwikkelen modeketens zoals Zara ook fanny packs en heuptasjes voor “normale verdieners”. De trends van de grote merken zijn dus zeer bepalend voor de outfits van de mensen op straat.

Welke luxe merken zijn uit?

De allerrijksten willen alleen het beste van de luxe merken, zoals Chanel. Een luxemerk dat velen zich nu kunnen veroorloven en dat daarom niet meer zo zelden op straat te zien is, wordt langzamerhand minder interessant. Het is het wow-effect dat anders ontbreekt. Als je een luxe tas koopt, wil je dat de mensen denken: wow, hij of zij moet wel veel geld hebben om zich zo’n buitengewone, dure tas te kunnen veroorloven.

De nieuwste kapsels, coupes en stylings – Top Haartrends

Weerbarstig, steil en kleurrijk – het haar en de haarstijlen zijn de laatste jaren steeds weer terug te vinden in verschillende coupes, kleuren en facetten, maar welke look is nu uiteindelijk het meest geschikt en zorgt voor een wow-factor. Laat u inspireren door de nieuwste en hipste kapsels en maak van uw kapsel een individuele […]

Vergeten kapsels, coupes en kleurrijke looks uit het verleden

Vandaag gaat het erom of je je haar liever lang of kort draagt en of een beetje kleur het ontbrekende effect is, maar vroeger waren kapsels gek, freaky, kleurrijk en elegant. Deze kapsels duiken af en toe op, maar zijn ook in de vergetelheid geraakt, ook al zijn sommige van deze kapsels zeer overtuigend en […]

Perfect gelijmde wimpers: juiste verzorging, magnetische wimpers & nuttige tips

Zijn uw eigen wimpers te dun en te kort? Gebruik dan kunstwimpers, een goede mascara of een wimperlift – en natuurlijk goede verzorging! Met eenvoudige trucjes en de juiste verzorging tovert u in een handomdraai een prachtig resultaat tevoorschijn, waarbij uw ooit dunne en korte wimpers veranderen in mooie en sterke wimpers. Highlight wimpers met […]

De populairste beauty YouTubers ooit – inkomsten, abonnees en schandalen

De populairste beauty YouTubers aller tijden – van Jeffrey Star tot Nikki Tutorials – wie kent ze niet? We namen een kijkje in de schoonheidsgemeenschap van de 21ste eeuw. Wie staat er eigenlijk bovenaan de lijst van populairste beauty YouTuber? Waarom is er altijd zoveel drama in de glitterwereld en hoe is dat zo gekomen? […]

James Charles – YouTube, samenwerkingen en de grootste controverses

James Charles. Populairste beauty YouTuber aller tijden. Op slechts 17-jarige leeftijd schreef hij geschiedenis als de eerste mannelijke ambassadeur voor CoverGirl. Net zoals zijn bliksemsnelle opkomst op YouTube zo verbazingwekkend is geweest, is zijn carrière dat ook. Ondanks zijn jonge leeftijd, zit het vol glitter, glamour en veel schandaal. We hebben hier meer details over […]

Jeffree Star: schandalige YouTuber, zanger en succesvol zakenman

Jeffree Star – YouTube Legende. Rockster. Zakenman. Blijkbaar is er nauwelijks iets dat het flitsende icoon van de moderne tijd moeilijk kan doen. Maar de weg naar zijn 18 miljoen volgelingen was niet gemakkelijk. Hier hebben wij van FIV Magazine zijn carrière voor u samengevat, evenals zijn meest in het oog springende controverses. Want één […]

Binnen in Jeffrees huis: Leven in de verborgen heuvels van LA

Jeffree Star – Van zuinig schooljongetje tot selfmade miljonair. De Youtuber, Instagrammer, Snapchater, Influencer, Make Up Artist en Ondernemer heeft bijna alles meegemaakt waar je van kunt dromen. In zijn verschillende video’s neemt hij zijn volgelingen mee door zijn leven. Of het nu een make-up tutorial, een review of een uitdaging is. Met zijn heel […]

Hoe krijg je mooie krullen: Routine voor krullend haar!

Elk meisje of elke jongen met krullen weet dat de verzorging vermoeiend is en dat het gamma producten in de drogist niet bijzonder groot is. Bovendien ontbreekt het velen gewoon aan een routine, want in tegenstelling tot steil haar duurt het eeuwig voor krullen vet worden, wat enerzijds goed is, maar anderzijds mist het haar […]