Luxe
Als je het woord luxe hoort, denk je onmiddellijk aan bekende merken als Versace,
Luxe Tijdschrift
Als je het woord luxe hoort, denk je onmiddellijk aan bekende merken als Versace,
Wat maakt een merk tot een luxelabel?
Hoe werkt dat eigenlijk? Wat maakt een merk als Burberry zo bijzonder dat het kleding, tassen en juwelen mag verkopen voor 10 keer zoveel als vergelijkbare kleding van Zara of H&M? Meestal gaat het om een bepaald kenmerkend patroon dat kenmerkend is voor een merk. In het geval van Burberry is het het ruitpatroon dat onmiddellijk laat zien dat de drager veel geld heeft uitgegeven aan zijn kledingstuk, tas of accessoire. Deze kennis is wat een statussymbool maakt. Maar dat niet alleen. Achter elk
De evolutie van luxemerken
Luxemerken evolueren niet alleen, zij zetten meestal ook de nieuwste trends, die de modeketens dan volgen. Wanneer Gucci de nieuwste
Welke luxe merken zijn uit?
De allerrijksten willen alleen het beste van de luxe merken, zoals Chanel. Een luxemerk dat velen zich inmiddels kunnen veroorloven en dat daarom niet meer zo zelden op straat te zien is, wordt langzamerhand minder interessant. Het is het wow-effect dat anders ontbreekt. Als je een luxe tas koopt, wil je dat de mensen denken: wow, hij of zij moet wel veel geld hebben om zich zo’n buitengewone, dure tas te kunnen veroorloven.
Niets gevonden
Uw zoekopdracht leverde helaas geen artikelen op