Luxe
Als je het woord luxe hoort, denk je onmiddellijk aan bekende merken als Versace, Burberry en Coco Chanel. Luxe is als een manier van leven. Iemand die luxueus leeft, onderscheidt zich van de normale maatschappij door kenmerken zoals statussymbolen. Wij hebben de hipste statussymbolen voor u verzameld en u op de hoogte gebracht van de laatste trends.
Luxe Tijdschrift
Als je het woord luxe hoort, denk je onmiddellijk aan bekende merken als Versace, Burberry en Coco Chanel. Luxe is als een manier van leven. Iemand die luxueus leeft, onderscheidt zich van de normale maatschappij door kenmerken zoals statussymbolen. Wij hebben de hipste statussymbolen voor u verzameld en u op de hoogte gebracht van de laatste trends.
Wat maakt een merk tot een luxelabel?
Hoe werkt dat eigenlijk? Wat onderscheidt een merk als Burberry ervan dat het kleding, tassen en juwelen mag verkopen voor 10 keer zoveel als vergelijkbare kleding van Zara of H&M? Meestal gaat het om een bepaald kenmerkend patroon dat kenmerkend is voor een merk. In het geval van Burberry is het het ruitpatroon dat onmiddellijk laat zien dat de drager veel geld heeft uitgegeven aan zijn kledingstuk, tas of accessoire. Deze kennis is wat een statussymbool maakt. Maar dat niet alleen. Achter elk luxe label zit een bekende modeontwerper. Een passend voorbeeld is de ontwerpster Coco Chanel. Coco Chanel heeft de mode van haar eeuw sterk beïnvloed. Zij wilde uitdrukking geven aan de emancipatie van de vrouw en tot op de dag van vandaag sieren haar unieke ontwerpen de mode catwalks van de wereld.
De evolutie van luxemerken
Luxemerken blijven niet alleen evolueren, zij zetten meestal ook de nieuwste trends, die de modeketens dan volgen. Wanneer Gucci de nieuwste fanny packs lanceert, ontwikkelen modeketens zoals Zara ook fanny packs en heuptasjes voor “normale verdieners”. De trends van de grote merken zijn dus zeer bepalend voor de outfits van de mensen op straat.
Welke luxe merken zijn uit?
De allerrijksten willen alleen het beste van de luxe merken, zoals Chanel. Een luxemerk dat velen zich nu kunnen veroorloven en dat daarom niet meer zo zelden op straat te zien is, wordt langzamerhand minder interessant. Het is het wow-effect dat anders ontbreekt. Als je een luxe tas koopt, wil je dat de mensen denken: wow, hij of zij moet wel veel geld hebben om zich zo’n buitengewone, dure tas te kunnen veroorloven.
Michael Michalsky – Sterren Ontwerper
in Designer, Fashion Week, GNTM, Heren, Luxe, TV & Series/door StephanMichael Michalsky, een van Duitslands grootste modeontwerpers, stijlicoon en jurylid bij Germany’s next Topmodel sinds het 11e seizoen. U kunt alles over Michael Michalsky hier bij ons te weten komen, natuurlijk. Nadat hij in 1987 afstudeerde aan de middelbare school in de buurt van zijn geboortestad, studeerde hij aan het London College of Fashion. Na […]
De meest luxueuze jeanslabels: Gucci, Guess en Roberto Cavalli
in Designer, Luxe/door StephanLuxueuze jeans – Jeans zijn een integraal onderdeel van elke outfit. Iedereen heeft ten minste één spijkerbroek in zijn garderobe die voor elke gelegenheid kan worden gedragen. Nonchalant gecombineerd met een T-shirt of een trui, of wat chiquer gestyled met een blouse of overhemd. De klassieke jeans is in elke eeuw een mode-must-have geworden en […]
Supermodel Alessandra Ambrosio @ Olympia “Gouden Nacht” in OMEGA House in Rio
in Beïnvloeders, Event, Interview, Luxe, Model, VIP/door StephanJe ontmoet niet elke dag topmodellen. Supermodellen zoals Alessandra Ambrosio nog minder. Alessandra staat model voor o.a. Victoria’s Secret en is daarmee een van de meest gewilde modellen op de internationale markt. Natuurlijk zal ze ook in Rio zijn, bij de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro. Voor alle deelnemende atleten en sporters […]
Juweelontwerper Pegah van privatesuite.eu
in Accessoires, Designer, Luxe, Sieraden/door StephanJuweelontwerpster Pegah Ghaemi richtte haar eigen online winkel op PRIVE SUITE uit passie en interesse voor juwelen. Zij werkt en woont met haar gezin in München. Ik sprak met de succesvolle juweelontwerpster over haar inspiratiebronnen en de modestad München.
Michael Kors Zonnebrillen: Top 5 – Gstaad, Andora, Chelsea & Co.
in Accessoires, Geen onderdeel van een categorie, Luxe, Sieraden/door StephanVrouwen kunnen ook in de zomer het perfecte uitzicht krijgen met exclusieve en elegante zonnebrillen van Michael. De New Yorkse ontwerper maakt indruk met een modern en stijlvol ontwerp voor tijdloze elegantie. Voor een stijlvolle zomerlook is een accessoire als een Michael Kors-bril onmisbaar bij een schattig zomerjurkje
Top Juwelen Commercial – Als u van diamanten en goud houdt, zult u deze geweldig vinden!
in Luxe, Outfit/door StephanDiamanten, herenhorloges, goud en bling bling! We houden allemaal van juwelen van Catier, Michael Kors of Emporio Armani. Wij hebben de beste juwelen reclamespots en reclamecampagnes voor u. Glimmend: Kate Upton doet juwelen reclames Model Kate Upton geeft alles voor juwelenontwerper David Yurman! De 21-jarige Amerikaanse promoot de najaarscampagne van juwelier David Yurman. TV commercial […]
Hoge kwaliteit tot in het kleinste detail: wijzerplaten voor herenhorloges
in Heren, Klok, Luxe, Sieraden/door StephanHet is niet alleen essentieel en belangrijk dat een horloge een mooie en opvallende stijl heeft, het is ook belangrijk dat het de juiste wijzerplaat heeft. Omdat de wijzerplaat van een horloge het meest opvallende is dat je gewoonlijk ziet in een gesprek of in een directe ontmoeting met een gesprekspartner.