Gucci: Schoenen, Riem & Tas – Luxe Accessoires voor Vrouwen en Mannen
Gucci – Wat associeer je met het luxe modehuis? Zijn het de Marmont tassen en de wereldberoemde geur Gucci No. 1? Wereldsterren als Harry Styles of Iggy Pop zitten op de publieksbanken om de nieuwste modecollecties van Gucci te bewonderen. Mode die later gedragen wordt door collega zangeressen als Rihanna of Jennifer Lopez. Maak kennis met het label dat de garderobes van uw favoriete sterren siert. Dompel jezelf onder in de wereld van Gucci en leer alles over modeshows, stijl, tassencollecties en zelfs de oprichter Guccio Gucci zelf.
Gucci: Ontwerper en Stijl
Luxemerken inspireren ons: of het nu Versace, Louis Vuitton of Gucci is – iedereen kent ze en iedereen houdt van ze. Of wij ons deze luxe nu kunnen veroorloven of er alleen maar van dromen, het is onmogelijk ons leven zonder deze luxe voor te stellen. Luxemerken belichamen een levensstijl en fascineren ons met klassiekers en opvallende stukken.
Gucci verkoopt damesmode, herenmode en bijpassende accessoires. Sinds 2011 heeft Gucci zelfs een eigen kindercollectie. U kunt ook parfums, juwelen en horloges van Gucci kopen. De prijzen zijn zeer hoog. Het begon allemaal in 1921 met de meester zadelmaker Guccio Gucci, die zich in zijn winkel specialiseerde in lederwaren en bagage. Hij stichtte het merk Gucci! Toen de grondstoffen schaars werden tijdens de Tweede Wereldoorlog, moest Gucci creatief worden en verwerkte natuurlijke producten zoals hennep, linnen en bamboe in zijn ontwerpen. Zijn handtas met een bamboe handvat is vandaag de dag nog steeds beroemd. Hij werd geïnspireerd door de paardensport, wat tot uiting kwam in zijn specialiteit van fijne lederwaren en handtassen. Deze specialiteit heeft ertoe bijgedragen dat het merk wereldwijd bekend is geworden.
Alle bekende gezichten zijn te zien in luxueuze outfits, waarmee de grootste namen ter wereld worden gepromoot. Zelfs influencers willen zich af en toe accessoires of speciale items kunnen veroorloven. De campagnes zijn overal en over de modeshows wordt overal gesproken. Het Italiaanse modemerk Gucci bestaat al sinds 1921 en heeft sinds 1947 naam gemaakt in de wereld van de luxemerken. Kom hier alles te weten over de nieuwste collecties, de mooiste juwelen en de beste make-up.
Tom Ford: Nieuwe Gucci Collectie
Tom Ford, beroemde Amerikaanse ontwerper, ontwierp de nieuwe Gucci collecties van 1990 tot 2004. Zijn ontwerpen voor damesmode waren sensueel en elegant, gecombineerd met gedurfde, in het oog springende snitten. Voor de herenmode ontwierp hij kleding in de dandy-stijl, d.w.z. mode die zich onderscheidt van de massa en durft te breken met de stijl. Door de collecties van Tom Ford, werd Gucci een begeerd luxe label en kreeg het erkenning over de hele wereld.
In april 2004 traden Alessandra Faccinetti, Frida Giannini en John Ray in de voetsporen van Ford. Faccinetti was verantwoordelijk voor de damesmode, Giannini voor de accessoires en Ray voor de herenmode. Maar al in 2006 nam Giannini alle verantwoordelijkheid over. Ze kon het succes een paar jaar volhouden, maar na 2013 liepen de verkoopcijfers terug en in 2015 verliet ze haar functie.
https://www.instagram.com/p/BklSkM0FIod
Opvolging van ontwerpers in het huis van Gucci: Alessandro Michele
Alessandro Michele is de nieuwe opvolger op het gebied van design. Hij had maar een paar dagen voor zijn eerste vrouwencollectie. Hij geeft Gucci een radicale imago verandering in 2015. De nieuwe collectie is kleurrijk, wild, met patronen, dieren- en bloemmotieven. Het wordt gecombineerd met ouderwetse accessoires zoals een nerdbril. De bezuinigingen doen denken aan de jaren ’70.
Kenmerkend voor de collectie is ook de onmiskenbare Gucci-belettering: door de gedurfde collectie worden gendergrenzen doorbroken. De mode wordt op een ongedwongen, zorgeloze en vrolijke manier gepresenteerd door jonge modellen. Bovendien zijn de winkels vernieuwd en nieuw leven ingeblazen met een nieuwe designrichting. Aanvankelijk waren veel critici sceptisch, maar daarna ontstond er een enorme hype rond het label en werd het het populairste modelabel van de hele wereld genoemd. Hoofdontwerper Alessandro Michele ontvangt vele internationale onderscheidingen.
Zo meteen zie je een diepte-interview met hoofdontwerper Alessandro Michele!
https://www.instagram.com/p/BlTMV1ZnMsb
Interview met Alessandro Michele
Alessandro Michele, creatief directeur van Gucci, houdt van creatieve verwarring en het paleis in Rome waar hij werkt. Hier ziet u een interview met de New York Times:
Guccio Gucci: oprichter, ontwerper en parfumeur
Guccio Gucci is de man die Gucci tot leven bracht en de geest vorm gaf die vandaag de dag nog steeds de exclusiviteit van het merk bepaalt. Zijn levenswerk gaat door tot ver na zijn dood en hij is nog steeds niet uit de modewereld weg te denken.
De eerste jaren: opbouw tot de dood
Guccio Gucci richtte het label op in 1921, gevolgd door zijn eerste winkel vele jaren later in 1938. Tegen de tijd van zijn dood in 1953, had hij zijn bedrijf uitgebouwd tot een wereldwijd merk. Helaas ontstond er na zijn dood een bitter geschil over de erfenis.
- 1921: Guccio Gucci richt het bedrijf op in Florence
- 1938: Gucci opent een winkel in een chique winkelstraat in Rome
- 1939: Meer Gucci winkels openen in Florence, Rome en Milaan
- 1930-1940: Als gevolg van de Tweede Wereldoorlog gebruikt Gucci voornamelijk alternatieve materialen zoals hennep, linnen, jute en bamboe.
- 1953: De eerste winkel opent in New York City
- 1953: Guccio Gucci sterft. Zijn dood leidt tot een groot familieconflict over de erfenis
Handelsmerk en Gucci Nr.1
In de jaren 70 verscheen de eerste modelijn van Gucci, vandaag is de verstrengelde G niet alleen een merklogo, maar ook een statussymbool.
- 1960: De ineengestrengelde G, die een stijgbeugel voorstelt, wordt een handelsmerk
- Vanaf 1960: het merk ontwikkelt zich tot een wereldwijd erkend statussymbool
- 1970: De eerste kledinglijn verschijnt
Gucci is wereldberoemd om zijn geuren. De geurlijn werd gelanceerd met de vrouwengeur Gucci No.1, die 20 jaar na zijn dood werd uitgebracht.
- 1974: Het eerste parfum, het vrouwenparfum Gucci No. 1, wordt gelanceerd.
- 1976: De eerste mannengeur volgt
- 1981: De eerste modeshow van het merk vindt plaats
- 1983: De onderneming staat op de rand van de afgrond door eigendomsgeschillen
- 1993: Het familiebedrijf wordt verkocht aan een Arabische investeringsgroep en is dus voor het eerst niet meer in handen van de familie Gucci
Gucci vindt zichzelf opnieuw uit met ontwerper Tom Ford
Na de dood van Guccio Gucci, moest een nieuwe ontwerper het roer van het modehuis overnemen. Die man was Tom Ford.
- 1995: Gucci wordt weer een luxelabel dankzij de Amerikaanse ontwerper Tom Ford
- 1998: Het hoofdkantoor is nu in Londen
- 2010: Het hoofdkwartier verhuist naar Zwitserland
- 2011: Een Gucci museum opent in Florence
- 2018: Het Gucci Museum heet nu Gucci Garden. Bovendien, opent een Gucci restaurant.
Gucci Handelsmerk
Iedereen kent het logo van het merk, het is een ineengestrengelde dubbele G. Het zou moeten doen denken aan een stijgbeugel, aangezien het label in het verleden werd geïnspireerd door de paardensport. De typische kleuren zijn rood, groen en wit. De eerste topper van het merk was de Bamboo Bag, een handtas met een handvat van bamboe. Tot op de dag van vandaag is het het handelsmerk van het bedrijf en iedereen zou het moeten weten! De tas is steeds weer te zien bij sterren als Grace Kelly of koningin Elizabeth. Het merk werd ook beroemd door de Jackie O sjaal. Het is ontworpen voor Jackie Kennedy in 1966. Vandaag de dag staat het merk bekend om ongewone, gedurfde ontwerpen, maar ook om ongewone combinaties en stijlbreuken. In 2018 was de Gucci-riem met een koperen gesp de absolute must-have en ook nu zou hij in elke garderobe thuishoren! Hij is er in verschillende kleuren en uitvoeringen.
https://www.instagram.com/p/Bj0JwIzFPX3/?hl=de&taken-by=gucci
Tassen: Iconic – The Most Famous & Beautiful
Een modewereld zonder Gucci tassen is moeilijk voor te stellen. Een Gucci tas is een kleine investering en een echte eye-catcher omdat: De doorverkoopwaarde stijgt naarmate de populariteit toeneemt, daalt niet in tijden van crisis en zelfs een veelgebruikte handtas heeft na jaren nog 80% van zijn waarde.
Of het nu gaat om tijdloze klassiekers of extravagante speciale stukken, de kleine verzamelobjecten zijn beslist de moeite waard. Ze zijn er in alle kleuren of zoals we ze allemaal kennen: Versierd met het beroemde Gucci logo. Wij geloven: Gucci heeft de juiste tas voor elk type persoon.
Gucci Paardenbit 1955
Handtassen, emmertassen, schoudertassen – Ze maken deel uit van de Horsebit 1955-lijn. Kenmerkend voor de tas is de stang en de twee ringen:
Gucci Jackie 1961
Een van Gucci’s essentiële handtassen, de Jackie is bekend om zijn halve maan vorm en kenmerkende metalen hardware. Creatief directeur Alessandro Michele presenteert het in een nieuwe look als onderdeel van de Autumn Winter 2020 herenmodeshow.
GG Marmont
Zacht matelassé leder is het hoofdmateriaal van de Marmont en zorgt voor het geweldige gevoel van de shoppers, schoudertassen, bucket bags, ronde tassen en minitasjes.
Dionysus
De Dionysus is geïnspireerd op de Griekse mythologie. De tijgerkop kenmerkt de modellen van de handtassen, schoudertassen en luxueuze minitassen. Hier is een inzicht in de Dionysus:
Ophidia
In 2018 maakte de Ophidia zijn debuut op de modeshow van Florence. In Palazzo Pitti werden de eerste klanten verliefd op de handtassenlijn, die nu een vaste plaats heeft bij honderden vrouwen. De glanzend gouden GG Marmont hanger is een prachtig detail.
Beyoncé, Jennifer Lopez en Rihanna – Gucci fans!
Celebs zijn ook verliefd op Gucci tassen – we zien ze bij Beyoncé, Jennifer Lopez, Rihanna en Emily Ratajkovski. Plus, er zijn eindeloze manieren om ze te combineren. Fashion bloggers rocken de handtassen in street style of simpel en elegant. Hoe dan ook, ze zijn overal en iedereen houdt van ze.
Accessoires: Luxe horloges & Designer juwelen
Een outfit is nooit compleet zonder goede juwelen of een mooi horloge. Gucci heeft ook iets te bieden op dit gebied – sinds 1997 biedt het Italiaanse modemerk een grote verscheidenheid aan horlogemodellen. Gucci accessoires ronden een outfit af of zetten een accent. Hoe u ze ook combineert, het is de moeite waard om uw geld te investeren in accessoires van hoge kwaliteit. Omdat vintage accessoires later meestal een hogere marktwaarde hebben dan op het moment van aankoop. Ontdek hier welke horloges het mooist zijn en welke juwelen deel uitmaken van de nieuwste collectie.
De beste luxe horloges bij Gucci – Top 5
Of het nu vintage, eenvoudig of flitsend en luxueus is; iedereen vindt hier gegarandeerd iets – de luxe horloges van Gucci zijn verkrijgbaar in een grote verscheidenheid aan ontwerpen. De riemen zijn er in veel verschillende variaties: Of het nu leer, metaal, rubber, krokodillenleer, PVD, keramiek of acetaat is – je vindt het allemaal bij Gucci. Ben je een goudfan? Of moeten al je accessoires van zilver zijn? Het is moeilijk om een stijl te kiezen en het is bijna onmogelijk om een favoriet horloge te kiezen. Gucci horloges zijn ook populair onder beroemdheden – actrice Li Bingbing was het gezicht van de Gucci campagne in 2013. Met de Gucci Bamboo collectie zorgde Li Bingbing voor stijl en het milieu tegelijk – want de accessoires in de collectie zijn gemaakt van 100% duurzame materialen.
FIV Magazine heeft een lijst samengesteld van onze top 5 Gucci horloges – met bloemenmotieven of klassiek leer en goud. Deze horloges zijn echt oogstrelend.
- De G-Timeless Bloempatroon, Geelgouden PVD Case
- De G-Timeless Gouden Gezicht, Zwart Shanghai Lederen Band
- De G-Timeless Goud en Stof Bij
- De G-Timeless maanfase, regenboog
- Het G-Frame Goud PVD Case, Rood Wit Blauw
Juwelen: luxe voor dag en nacht
Gucci heeft ook juwelen voor elke gelegenheid en mannen en vrouwen die op zoek zijn naar tijdloze juwelen of opvallende stukken zullen bij het luxemerk vinden wat ze zoeken. Er worden zowel fantasiejuwelen als zilveren of gouden juwelen aangeboden. Ringen, armbanden, kettingen, armbanden en oorbellen – Gucci heeft alles waar je van houdt.
Juwelencampagne met Tippi Hedren
Hier zie je de campagne voor de Gucci uurwerken en diverse juwelen met Tippi Hedren. Het scenario van de kleurrijke tarotkaartlezeres of waarzegster is een perfect decor voor gouden juwelen, veel ringen met grote stenen maar ook oorbellen en natuurlijk horloges. De uitspraak ringen blijven in het achterhoofd en kan niet worden gemist tijdens het kijken naar de video. Opvallende juwelen passen perfect in de magische sfeer en ook de gouden armbanden met hun kleurrijke stenen passen goed in de spirituele flair van het tafereel.
Luxe Accessoires: Gucci Riemen, Zonnebrillen & Co.
Wat voor soort accessoires vind je het mooist? Welk accessoire maakt je beste outfit compleet? Gucci riemen zijn te zien op elke andere Instagram post – influencers zijn er gek op! En wij zijn ook gek op ze. Of het nu sjaals, handtassen of zonnebrillen zijn, er is iets speciaals aan elk accessoire. Natuurlijk vindt u ze bij elke collectie, in allerlei kleuren en zo eenvoudig of extravagant als u maar kunt.
De Double G is overal, je kunt er als modeliefhebber moeilijk omheen en wij zijn er blij mee. De oversize zonnebril zit ook in elke collectie en wordt gedragen door mode-iconen als Kanye West. Celeb Approved – kijk zelf maar!
Gucci Beauty Producten – Nieuw!
Om ervoor te zorgen dat alles van top tot teen klopt, zorgt Gucci ook voor de finishing touch. De eerste beautylijn werd in 2019 gecreëerd onder leiding van Alessandro Michele, terwijl parfums al sinds 1974 deel uitmaken van de Gucci-familie. Er wordt overal gesproken over Gucci Beauty, we zijn benieuwd om meer te horen. Hier hebben we de belangrijkste informatie over de nieuwste schoonheidsartikelen en alles wat daarbij hoort.
Beauty: Lippenstift voor elke gelegenheid in rood, roze, paars, …
Klassiek, satijn, mat of voedend: Gucci heeft ze allemaal – de perfecte lipsticks. Zij ronden elke outfit vakkundig af of zetten een accent en blijven in het geheugen gegrift. Elke make-up liefhebber kan niet zonder een goede lippenstift. Gucci heeft snel naam gemaakt in de high-end make-up wereld, want pas in 2019 lanceerde Gucci zijn eerste Gucci Beauty collectie, onder leiding van creatief directeur Alessandro Michele. In de campagne dragen verschillende modellen dezelfde kleur lippenstift: klassiek rood. Maar het hoeft niet bij rood te blijven, de kleuren gaan van bordeauxrood tot roze en paars tot eenvoudig nude.
Parfums: Gucci Fragrances
Naast kleding en tassen, is Gucci ook bekend voor parfum. Verschillende geurlijnen voor vrouwen en mannen behoren tot het gamma van het traditionele modehuis. De meest bekende is Gucci No.1. Ontdek de wereld van geuren met geuren als “Bloom”, “Flora” en “Guilty”.
Gucci No.1: In Geurboetieks Wereldwijd
Gucci No. 1 is het nummer één parfum van Gucci bij uitstek. Het parfum ligt al sinds 1958 in de schappen van de Gucci klanten. Jarenlang is de geur steeds weer in advertenties verschenen. Maar naast Gucci No.1, biedt het luxe modehuis ook andere creaties aan.
Er zijn talrijke geuren die Gucci draagt in zijn wereldwijd verkochte geurlijn, deze inbegrepen.
- Bloom
- Mémoire d’ une Odeur
- Flora
- Schuldig
Laten we eens nader kijken naar een parfum, of het mengsel waaruit de speciale geur bestaat.
Damesgeuren: “Bloom” van jasmijn, witte bloemen, …
Gucci geuren zijn niet meer weg te denken uit ons leven – ieder van ons kan er minstens drie opnoemen. Creative director Alessandro Michele’s eerste geur Bloom verrukt dames met zijn bloemige karakter en prachtige campagnes. De vrouwengeur combineert:
- Tuberoos
- Jasmine
- Witte bloemen
- Rangunschlinger
en laat een bloemige frisse geur achter die net zo veelzijdig is als de Gucci vrouw zelf.
Herengeuren: Mémoire d’une Odeur gepresenteerd
Ook het parfum Mémoire d’une Odeur bekoort ons met zijn minerale geur met herkenningswaarde. Het universele parfum overtuigt door de combinatie van:
- Roomse kamille
- Indisch Koraal Jasmijnblad
- Muskus
- Sandelhout
- Cederhout
- Boomwortel
- Vanille
Bloom Parfum Campagne
Het karakter van het parfum komt tot uiting in de campagne: zo herkent u het bloemige karakter van Bloom. De indrukwekkende campagnes van Gucci, zelfs alleen al door de beelden, geven je het gevoel dat je een uniek parfum hebt geroken.
Gucci en ….. Harry Styles!
Doe je ogen open. In deze campagne voor het Mémoire d’une Odeur parfum, zie je niemand minder dan Harry Styles. Hij laat ons zien wat de nieuwe geur creatie in de Gucci markt is:
Nieuwste collecties uit Milaan, Rome & China
Creatief directeur Alessandro Michele presenteerde zijn eerste eigen Gucci collectie in maart 2015. De Italiaanse modeontwerper spreekt zich in zijn collecties uit over relevante kwesties zoals het Chime for Change initiatief of de pro-choice beweging, en spreekt zich dus met zijn mode uit over gedwongen huwelijken en abortus. Michele combineert vakkundig eenvoudig met flitsend en kiest de meest ongewone locaties voor zijn shows. FIV Magazine heeft de nieuwste collecties voor u uitgezocht en op een rijtje gezet wat u er echt over moet weten.
Modeweek Milaan: lente/zomer collectie
Alessandro Michele presenteerde zijn nieuwste Gucci collectie, de lente/zomer 2020 collectie, tijdens de Milan Fashion Week. Vooral de vele uniformen en dwangbuizen, die de door de maatschappij opgelegde beperkingen moeten voorstellen, springen in het oog. Michele maakte een statement met zijn collectie, maar combineerde het stijlvol met mesh, kant en veel accessoires.
Een echte blikvanger zijn de chokers, bijvoorbeeld van glanzend latex, maar ook de oorbellen die als een ketting van het ene oor naar het andere hangen. Het begin van de show blijft in het geheugen gegrift: de modellen staan in witte ziekenhuisachtige kleding en dwangbuizen op de tredmolen en worden onder felle neonlichten de zaal binnengereden. Net als mannequins, bewegen ze niet.
De show begint!
Dan gaan de lichten uit en als het weer licht wordt, rennen er alweer nieuwe modellen – nu in kleurrijke kleding en met veel verschillende accessoires zoals zonnebrillen en petten – over de loopband. De collectie van de Italiaanse modeontwerper Alessandro Michele heeft iets weg van Tom Ford’s Gucci collectie “Orgasmique” uit de jaren ’90.
FIV Magazine heeft de laatste Gucci Fashion Week video met alle hoogtepunten voor je uitgezocht:
Stergasten als Harry Styles, Stevie Nicks, Iggy Pop en Gucci Mane
Voor zijn nieuwste collectie, die de Italiaanse ontwerper Alessandro Michele presenteerde tijdens de Gucci Cruise 2020 modeshow, keerde hij terug naar zijn thuis: Rome. De modeshow vond plaats in het Capitolijnse Museum, wat voor een bijzondere sfeer zorgde. Rond de catwalk staan veel oude beeldhouwwerken en schilderijen, terwijl de collectie eenvoudige kleding combineert met flitsende kleuren. Het statement van zijn collectie is zijn steun aan de pro-choice beweging.
Pro-choice!
Zo staan er op de verschillende kledingstukken pro-choice slogans, maar ook de datum van de legalisering van abortussen in Italië. Michele combineert oud en nieuw als hij thuiskomt in Rome en richt zich op accessoires die je niet doen wegkijken. Zoals gewoonlijk is de keuze van de modellen zeer divers en de modellen zijn overtuigend – zelfs in de verduisterde zaal – met vele statement zonnebrillen. Sieraden zijn voornamelijk van goud of bezet met vele fonkelende stenen. Aan het einde van de modeshow organiseerde Michele een groot Italiaans huisfeest met grote verrassingsacts als Harry Styles, Stevie Nicks, Iggy Pop en Gucci Mane.
Hier vind je de video van de Gucci Cruise 2020 Fashion Show in Rome:
Gucci & Disney: Chinees Nieuwjaar Campagne
Net op tijd voor het Chinese Nieuwjaar, brengt Gucci zijn nieuwste collectie uit, dit keer een samenwerking met Disney. Onder leiding van de Italiaanse ontwerper Alessandro Michele worden vele statement pieces gecreëerd, versierd met onze goede kindervriend Mickey Mouse. De promotievideo voor de collectie is opgenomen in Disneyland en toont veel verschillende modellen die plezier maken, in achtbanen rijden en suikerspinnen eten. Zelfs de accessoires zijn versierd met het altijd lachende gezicht van Mickey.
Is het je opgevallen?
Op de Gucci Cruise 2020 draagt een model een tas uit de Gucci X Disney collectie – het tekenfilmfiguurtje is moeilijk te missen. Een deel van de collectie bestaat uit Gucci klassiekers met statement Mickey gezichtjes, het andere deel bestaat uit katoenen twill items met kleurrijke Disney versieringen. Het jaar 2020 is het Jaar van de Rat volgens de Chinese kalender en Gucci viert het Jaar van de Muis.
Krijg hier je eigen indruk van de collectie, FIV Magazine heeft hier de promotievideo van de Gucci x Disney collectie voor je uitgezocht:
Hoogtepunten op de catwalk
De manier waarop het merk Gucci zijn mode presenteert is uniek en onmiskenbaar. Het is individueel, speciaal en vooral opvallend. De shows zijn geïnspireerd op de wereld van de film en doen inderdaad denken aan een science fiction film.
Vooral de show van februari 2018 trok de aandacht. De modellen droegen witte make-up op hun gezichten, liepen met starende blikken over de catwalk en doorzichtige kledingzakken over hun kleding. De geluiden waren als die in een operatiezaal en de omgeving deed denken aan zo’n zaal. Maar dat was nog lang niet het hoogtepunt. Sommige modellen waren getransformeerd in futuristische mythische wezens. Ze hadden 3 ogen, droegen hun hoofd onder hun arm of zagen eruit als de typische Gucci slang. Daarnaast waren er speciale effecten die werden gecombineerd door digitaal gecreëerde en 3D-effecten.
Herfst Winter Collectie 2018
Natuurlijk vraagt men zich af hoe Alessandra Michele op het idee komt om zijn mode op deze manier te presenteren, maar hij weet het precies, want hij wil een statement maken! Elk van zijn shows is bedoeld om iets over te brengen aan de mensen. Neem een kijkje en zie voor jezelf!
Individualisme is het basisprincipe!
Elke dag wordt ons gevraagd onszelf te herontwerpen en te veranderen. Telkens weer vragen wij ons af of wij onszelf zijn of slechts een aan onze omgeving aangepaste persoonlijkheid. Hij moedigt ons aan al onze mogelijkheden te benutten om onszelf verder te ontwikkelen en de persoon te zijn die we zouden willen zijn.
Zijn laatste modeshow moet een afscheid van het verleden zijn, want de wereld zal nooit meer dezelfde zijn. Zijn collectie moet aantonen dat het heden snel het verleden aan het worden is. We kunnen het verleden achter ons laten, maar we kunnen er ook van leren en het gebruiken. Gucci wil onze angst voor de toekomst wegnemen en ons helpen de toekomst te zien als een kans om alles te doen wat onmogelijk lijkt.
Word een mode expert!
Ben je gefascineerd door de geschiedenis van Gucci en wil je meer leren over de wereld van de mode? Dan ben je hier aan het juiste adres! Hier tonen wij u onze wereld van modemerken: