FIV Issue #30: Kim Hnizdo, Jennifer Lopez x Intimissimi, Adorablecaro, Carmushka
Het nieuwe FIV-nummer #30 staat online! Op de cover: GNTM-winnares Kim Hnizdo. Sinds ze seizoen 11 won, werkt ze internationaal als model en reist ze de wereld rond. Lees meer over haar carrière en waarom geestelijke gezondheid zo belangrijk voor haar is. Wil je meer GNTM? Trixiegiese uit seizoen 13 onthult ons in een interview hoe ze haar carrière beheert en voor haar relatie zorgt na deelname aan de show. Ook: Jennifer Lopez is de nieuwe merkambassadeur voor Intimissimi. Ontdek hoe JLO de kernwaarden van het ondergoedmerk perfect weergeeft. Andere interessante influencers zoals Carmushka vertellen over hun leven als content creators.
De droom van het modellenwerk: Kim Hnizdo in het interview
Kim kon zich in 2016 bewijzen tegen duizenden meisjes en won het 11e seizoen van “Germany’s next Topmodel”. Sindsdien is haar leven 180 graden gedraaid: Ze is een internationaal model en leeft haar droom. Maar hoe ziet het dagelijks leven als beroemd model er eigenlijk uit? In het interview onthult ze details over de Duitse en internationale mode-industrie.
GNTM: een compleet nieuw leven
Kim’s GNTM overwinning gaf haar een compleet nieuw leven. Ze beschrijft de show als een wilde opstap naar een nieuwe wereld. Wist je dat Kim voor GNTM rechten studeerde? Ze vertelt dat ze haar leven verdeelt in voor en na Topmodel. Ontdek meer interessante privé-inzichten in het interview.
De belangrijkste feiten over Kim Hnizdo:
- Ze is 1.77m lang.
- Op 19-jarige leeftijd won ze het 11e seizoen van “Germany’s next Topmodel” (2016).
- Brand Ambassadeur voor Women For Women International
Sociaal engagement: hoe Kim opkomt voor anderen
Geestelijke gezondheid en ondersteuning van vrouwen is erg belangrijk voor Kim. Ze zet zich in voor sociale projecten en is sinds kort de nieuwste ambassadeur van Women For Women International. Ze vertelt hoe belangrijk het voor haar is om van gedachten te wisselen over zogenaamde taboe-onderwerpen. Geestelijke gezondheid is voor haar essentieel en daarom pleit ze ervoor erover te praten en open te zijn met elkaar. Kim deelt ook haar tips voor jonge modellen over mentale gezondheid.
Interessante inzichten in Kim’s nieuwe leven
- Lees nu: FIV Magazine#30
Jennifer Lopez x Intimissimi
De nieuwe merkambassadeur voor Intimissimi is de populaire zangeres Jennifer Lopez. Haar imago als gepassioneerde en verleidelijke powervrouw onderstreept de boodschap van
Intimissimi en inspireert daarmee vele vrouwen. Met haar imago als zelfverzekerde en glamoureuze vrouw is ze een identificatiefiguur voor veel vrouwen over de hele wereld.
De nieuwe collectie: gemaakt voor JLO
Intimissimi is een Italiaans merk van ondergoed, nachtkleding en kousen voor mannen en vrouwen. De nieuwe collectie voor lente/zomer 2023 staat voor zomers Italië vol dromen. Jennifer Lopez presenteert de collectie met fuchsia bougainville tinten, zonnig geel oranje en een turquoise mediterraan blauw. Ontdek de meest interessante details over het merk Intimissimi en hoe Jennifer Lopez de perfecte merkambassadeur wist te worden in het artikel.
Interviews met bekende beïnvloeders
Het gaat verder met interessante interviews met de populairste influencers zoals Adorable_Caro en Carmushka, en nog veel meer. Mis geen spannende details uit het privéleven van content creators!
Adorable_Caro over haar eigen nieuwe merk
Caro is een succesvolle content creator die lifestyle, fashion en sport content deelt op TikTok en Instagram. Omdat mode haar passie is, richtte ze samen met haar vader haar eigen merk “Ninety-9” op. Het merk biedt accessoires, badmode, loungewear en avondkleding. In het interview vertelt Caro ons alles over de oprichting van “Ninety-9”, laat ze haar favoriete stukken zien en somt ze haar grootste successen in haar social media carrière op.
Trixie Giese over het leven na GNTM
Trixie werd model door deelname aan het 13e seizoen van “Germany’s Next Topmodel”. Sinds de show werkt ze nu succesvol als model en content creator op Instagram en TikTok. Wist je dat Trixie geboren is in Toulouse, Frankrijk? In het interview geeft ze ons inzicht in haar privéleven, ballet als hobby en haar social media carrière. Ze vertelt ons hoe GNTM haar leven heeft veranderd en geeft ook relatietips.
Carmushka over het dagelijks leven als populairste content creator
Carmen is een van de populairste content creators in Duitsland. Ze deelt dagelijks mode en lifestyle content met haar één miljoen volgers op Instagram. In dit interview vertelt Carmen over haar leven als jonge moeder, influencer en zakenvrouw. Ze richtte een paar jaar geleden haar modemerk “Oh April” op en publiceerde haar eigen boek “Mijn hoofd, een universum”. Wat kunnen we in de toekomst nog meer van Carmen verwachten? Ze geeft ons een kleine sneak peek.