Daisy Paige: virtueel model, vrije tijd & sociale media

Daisy Paige is het nieuwste opkomende digitale supermodel uit Los Angeles. Zij heeft al een modellencontract bij Lipps LA – een bekend modellenbureau uit Californië. Daisy is ontworpen door start-up Spark CGI. Lipps LA staat bekend om het werken met bekende gezichten zoals supermodellenlegende Helena Christensen, rapper Cardi B en rocker Courtney Love. Daisy wordt op de markt gebracht door het agentschap samen met haar andere talenten. CGI en zijn agentschap hopen een tijdperk binnen te gaan waarin mensen in veel traditionele rollen naast CGI-personages zullen bestaan. Terug naar het overzicht: Digitale Influencers.

Daisy’s karakter als virtueel model

Daisy heeft een ongewoon en perfect uiterlijk met haar brunette haar en vele sproeten. Ze komt uit Oost-Londen, Stepney om precies te zijn. Haar kleren zijn gemaakt op een computer. Daisy wil niet alleen model worden, maar ook actrice, mode presenteren en haar toekomstige volgelingen beïnvloeden en vermaken.

Naar wie ga je toe als je de mode-industrie wilt rocken? Duidelijk, degenen die daar al naam gemaakt hebben. Daisy is goed in het inspireren van andere modellen, haar rolmodellen zijn supermodellen alsKate Moss of Cara Delevingne of Kendall Jenner. De carrière van Daisy Paige is echter nog zeer vers en nieuw in de modewereld. Zij is momenteel het enige virtuele model bij Lipps LA.

Vrije tijd, kickboksen en high fashion

Als Daisy niet aan het kickboksen is, kijkt ze misschien thuis naar een mooie oude film. Maar het 19-jarige model is door en door sportief: Iedereen die denkt dat kickboksen haar enige sportactiviteit is, heeft het duidelijk mis. Daisy rijdt graag rond op haar motor of doet aan motorsport in haar vrije tijd. Met zoveel variatie, verveelt ze zich zeker niet vaak. Daisy heeft ook een goed oog voor retro dingen, die ze graag verzamelt. High fashion is haar ding. Maar dat betekent niet dat ze niet ook graag in vrijetijdskleding loopt.

  • Eerste digitale supermodel, onder contract bij Lipps LA
  • Daisy Paige is 19 jaar oud
  • Kickboksen

Daisy had het niet altijd makkelijk.

Daisy Paige’s leven is niet altijd zo glamoureus geweest als het nu is. Zij is gevormd door haar harde verleden, waarin zij heel wat heeft moeten meemaken en meemaken. En dat terwijl ze nog erg jong is. Sommige van Daisy’s mensen werden gedwongen zich aan te sluiten bij bendes, waar ze werden misbruikt en gepest. Daarom heeft Daisy zo’n hekel aan pesten.

FIV | Magazine

New Issue! #26 with San Diego Pooth - Newcomer now in Tampa / USA FIV Magazine: All Covers

Referenties

  • Luxe kledingretailer YOOX – Daisy presenteert mode & accessoires als virtuele aankleedpop

https://www.instagram.com/p/By78P39lJqU/?utm_source=ig_embed

Daisy’s Instagram?

Volgens Lipps LA heeft Daisy al zo’n 8400 volgers op Instagram. Dat is een goed begin. Maar het account van Daisy Paige op Instagram is niet meer te vinden? Waarom? Is Daisy misschien van gedachten veranderd over modellenwerk? Wil ze misschien toch een carrière in de autosport beginnen? Ze hoeft zeker niet veel foto’s op Instagram met een groene thee in haar hand. Wat is er aan de hand met Daisy? Heeft iemand iets van haar gehoord? Enig teken van leven?

De redenen voor hun afwezigheid op Instagram kunnen uiteenlopend zijn: van stress met de beste vriend tot gewoon sociale detox. Niemand weet of we ooit de echte reden zullen weten. Maar misschien keert ze binnenkort terug naar de wereld van de sociale media. Hoe dan ook, het blijft spannend.

Influencer Marketing – de toekomst is vandaag

Influencers zijn er niet pas sinds gisteren. Velen hebben zich reeds in de sector gevestigd en hebben zich verzekerd van een goede samenwerking met reclamepartners. Er zijn al enkele bureaus die gespecialiseerd zijn in influencer marketing. Een van hen is bijvoorbeeld SocialMedia One. Het agentschap probeert de juiste influencer bij de juiste klant te introduceren. Natuurlijk is niet elke influencer de perfecte match. Het hangt er immers van af of de klant een goede match is voor de influencer en vice versa. Het zou bijvoorbeeld zeker weinig zin hebben om een influencer die kooktips geeft voor te stellen aan een modebedrijf.

Zo speelt het een grote rol dat de influencers eerst worden ondersteund en gepromoot door het agentschap. Beïnvloeders zijn immers een dubbeltje in een dozijn. Daarom hangt het er bijvoorbeeld van af wat voor persoonlijkheid er achter de betreffende persoon schuilgaat. Je moet je op een of andere manier onderscheiden van de massa. Nu kun je erachter komen wie wel.

Virtuele Influencers: Digitale Top Lijst! Lil Miquela, Ella Stoller, Shudu Gram, Noonoouri & Co.

We duiken in de wereld van digitale modellen, influencers en Instagramsterren. Het draait allemaal om mode en de opwinding die deze virtuele persoonlijkheden in de modewereld teweegbrengen. Wie zijn dat? Wie heeft ze gemaakt? Vervangen zij de supermodellen van de millennials? Worden Kendall Jenner en Gigi Hadid gewoon vervangen? Welke rol spelen ze in de hedendaagse mode en sociale mediawereld. Wij laten u kennismaken met modellen als Lil Miquela en Shudu Gram, de eerste twee virtueel gecreëerde modellen, en met wat elk van hen zo bijzonder maakt.

https://fivmagazine.de/virtuelle-influencer-digitale-toplist-lil-miquela-ella-stoller-shudu-gram-noonoouri/

Shudu Gram: virtueel supermodel, Fenty Beauty en Academy Awards

In de modewereld worden veranderingen zichtbaar. In het tijdperk van technologische vooruitgang en Photoshop concurreren echte modellen plotseling met virtuele schoonheden. De digitale modellen en influencers hebben een zeer doorslaggevend voordeel: zij zijn perfect, kunnen alles dragen, doen wat een klant vraagt en praten niet terug. Natuurlijk is het niet zo eenvoudig, want achter een virtueel personage gaat veel werk, veel kosten en een leven schuil.

  • Lees hier meer over virtueel supermodel Shudu Gram.

Blawko22: digitaal model met gemaskerd gezicht

Miquela en Bermuda hebben al naam gemaakt in de wereld van digitale modellen. Naast de twee vrouwen is er nu eindelijk een man aan de zijde van de digitale modellen. We presenteren: Ronald F. Blawko. Bekend als Blawko22, hij is aantrekkelijk, mysterieus en een echt sekssymbool. Net als een echt model zorgt hij voor sensatie en vermaak, bijvoorbeeld met zijn turbulente liefdesleven.

  • Lees hier meer over het mannelijke virtuele model Blawko22.

Nu ook in het tijdschrift: Virtuele modellen

U vindt ook het artikel over virtuele modellen in het tijdschrift. Nu op fivmagazine.com, het hele tijdschrift is ook online: