FIV Issue #28 met Zoe Wees, Stefanie Giesinger x Viva con Agua
FIV Issue #28 is nu uit! Het hoogtepunt: Zoe Wees, Stefanie Giesinger x Viva con Agua. Goed doen is zo gemakkelijk, je kunt beginnen in de supermarkt en denken aan het kopen van Viva con Aqua producten, ze komen ook steeds vaker voor in cafés en restaurants! Met Issue #28 wilden we ook een beetje aandacht vragen, want het gaat over een noodzakelijk en dringend probleem: schoon drinkwater. Lees hier meer over Vica con Aqua!
Hoe belangrijk is de steun van sterren als Zoe & Stefanie?
Het is erg belangrijk dat bekende zangers en social media sterren zich inzetten voor projecten als Viva con Agua, omdat zij een groot bereik hebben en sterk aanwezig zijn op social media en zo een groot publiek kunnen bereiken en de aandacht kunnen vestigen op belangrijke kwesties.
Door hun platform te gebruiken om sociale en humanitaire projecten te promoten, kunnen beroemdheden als Zoe Wees en Stefanie Giesinger helpen bewustzijn en fondsen te werven voor specifieke kwesties. Ze kunnen ook het imago van een organisatie positief beïnvloeden door het belang en de urgentie van hun werk te benadrukken.
Toegang tot schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen
In verband met Viva con Agua is het bijzonder belangrijk omdat het draait om een noodzakelijk en dringend probleem: toegang tot schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen, vooral in ontwikkelingslanden. Beroemdheden kunnen de aandacht op deze problemen vestigen en laten zien dat iedereen een bijdrage kan leveren om te helpen.
Betrokkenheid van beroemdheden kan ook helpen om belangstelling van sponsors en supporters te wekken en de financiering van projecten veilig te stellen. Het kan ook helpen om een breder publiek te bereiken en de impact van het werk te vergroten.
Lees hier meer over:
Zoe Wees “Water is een menselijk RECHT”.
Zoe Wees begon haar muziekcarrière in 2020 met haar debuutalbum “Control”. Ze deelde haar muziek op YouTube en Instagram en bouwde al snel een trouwe fanbase op. Haar eerste grote hit was “Control”, die in Duitsland en internationaal in de hitlijsten stond. Haar geluid is geïnspireerd op pop en R&B en haar teksten gaan vaak over persoonlijke ervaringen en emoties.
Ze heeft ook een sterke aanwezigheid op sociale media en heeft in haar muziekvideo’s en live optredens laten zien dat ze een sterke en zelfverzekerde zangeres is. Ze heeft ook verschillende prijzen gewonnen en werd uitgeroepen tot “Nieuwkomer van het jaar” bij de Echo Awards 2020.
Technisch gezien heeft Zoe Wees een sterke en krachtige stem waarmee ze zowel zachte als krachtige noten kan zingen. Ze heeft ook laten zien dat ze verschillende genres kan zingen, van pop en R&B tot soul en blues. Ze heeft ook laten zien dat ze een goed gevoel voor melodieën en harmonieën heeft en dat ze haar gedachten en emoties via haar muziek kan uitdrukken.
Tip! Klik op de omslag om te lezen
Stefanie Giesinger “Water is een menselijk RECHT”
Stefanie Giesinger is een Duits model en reality tv-ster. Ze werd beroemd toen ze in 2014 deelnam aan het negende seizoen van Germany’s Next Topmodel en tweede werd. Sindsdien werkt ze als model en verscheen ze in verschillende reclamecampagnes en modeshows over de hele wereld.
Ze verscheen ook in verschillende reality-tv-shows zoals “Let’s Dance” en “Promi Big Brother”. Ze heeft ook haar eigen modelijn “Stefanie Giesinger x mister*lady” en heeft haar eigen cosmeticamerk “Giesinger Beauty” gelanceerd.
Stefanie Giesinger is ook sterk aanwezig op de sociale media en heeft meer dan 4 miljoen volgers op Instagram. Ze gebruikt haar platform om te schrijven over mode, beauty en lifestyle en deelt ook persoonlijke ervaringen en avonturen. Ze heeft ook deelgenomen aan verschillende liefdadigheidsprojecten en heeft onder meer gewerkt voor Viva con Aqua.
Viva con Agua: De Missie
Viva con Agua is een non-profitorganisatie die zich richt op schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen in ontwikkelingslanden. Het werd in 2007 opgericht door een groep vrienden en heeft sindsdien projecten uitgevoerd in meer dan 20 landen.
De organisatie heeft een partnerschap opgebouwd met de muziek- en cultuurindustrie en werkt samen met muzikanten, artiesten en organisatoren van evenementen om bewustzijn en fondsen te werven voor de behoefte aan schoon drinkwater. Zij heeft ook een aantal muziekfestivals en evenementen georganiseerd om geld in te zamelen voor haar projecten.
Viva con Agua staat ook bekend om zijn creatieve en innovatieve campagnes om bewustzijn en fondsen te werven voor schoon drinkwater. Zij is ook sterk aanwezig op de sociale media en werkt nauw samen met andere ngo’s en regeringen om haar doelstellingen te bereiken.
Meer over: