Stephan M. Czaja

Vroege start, vroeg succes. Met meer dan twaalf jaar ervaring in de sector is Stephan Czaja een van de jonge Kickstart-ondernemers die steeds meer aandacht krijgen in de modewereld. Van een muziektijdschrift in zijn jonge jaren, was het een lange weg naar een succesvol reclamebureau. Sinds 2015 wordt dit aangevuld met een nieuw, crossmediaal modellenbureau. Maar het is niet het grote podium, maar de kraampjes achter de show, directie. “Bij modeshows, winkelopeningen en shoots horen we altijd spannende verhalen, het werd tijd om die vast te leggen.”

Vandaag verschijnt het magazine in twee talen en focust het op jonge trendy onderwerpen en nieuwe VIPs zoals bloggers, influencers en jonge topmodellen. We reizen de wereld rond om de laatste trends op te sporen. Bij modeweken, tv-shows of exclusieve influencer-evenementen. In korte tijd hebben we veel grote namen kunnen winnen voor een interview met ons modeblad. Daartoe behoren Duitse bloggers als Vicky Wanda en Luisa van Style Roulette / Blogwalk, maar ook internationale influencers als Indyamarie Jean. Ook nationale topmodellen als Curvy Model Angelina Kirsch en internationaal succesvolle supermodellen als Alessandra Ambrosio en Rick Genest / Zombie Boy.

Media Ondernemer & Spreker Stephan M. Czaja

Als mediaondernemer, managementconsultant, spreker en eigenaar van diverse mediabureaus (modellenbureau, marketingbureau, etc.), maar ook als influencer marketing expert heeft Stephan M. Czaja in de loop der jaren een gerenommeerde naam voor zichzelf opgebouwd. Als spreker treedt hij op voor bedrijven op internationaal niveau en geeft hij soms lezingen aan universiteiten. Zijn bedrijfsportfolio omvat een van de meest succesvolle Duitse modellenbureaus, maar ook een influencer agency, een modetijdschrift, een reclamebureau, diverse softwareproducten waaronder social analytics, maar ook andere projecten, bijv. in de vastgoedsector. Als auteur van boeken schrijft hij over actuele onderwerpen, alsook voor tijdschriften. De wereld veroveren is het doel. Als media-expert is Stephan M. Czaja ook een veel geziene gast in de media, van gerenommeerde formats als Deutschlandfunk tot media die een breder publiek bereiken zoals RTL of Pro7.

Reclame en marketing: nieuwe zaken met formaat

Met zijn wortels in de reclame en marketing, zijn eerste vroege start op 18-jarige leeftijd en de ontwikkeling tot vandaag op 32-jarige leeftijd, heeft Stephan Czaja zich opgewerkt tot een van de media-experts van de toekomst. Als expert is hij betrokken geweest bij vele TV- en mediaformats, alsook bij RTL, Pro7, Sat1, ZDF, Deutschlandradio, WDR, 1Live, en vele anderen. Expertise die niet alleen door de media wordt vertrouwd, maar ook door veel bedrijven. Stephan M. Czaja heeft meer dan 100 projecten gerealiseerd op het gebied van e-commerce en online shops, maar ook met diverse klanten op gebieden als onroerend goed, food, mode en lifestyle. Tegenwoordig concentreert zijn werk zich op de marketing van bedrijven door middel van visuals. Als een van de eersten heeft Stephan M. Czaja al vroeg de beste contacten opgebouwd en bereikt hij vandaag de dag miljoenen mensen met zijn kunstenaars en partners.

Lifestyle, Mode, Modellen, Muzikanten en Influencers

Sinds het tijdperk van de supermodellen in de jaren negentig zijn modellen niet meer weg te denken uit de reclame en de catwalks van de wereld. Met CM Models, hebben we een van de merken in de mode-industrie gevestigd. Met klanten en partners van over de hele wereld, New York, Londen, Los Angeles, Miami, Parijs, Stockholm, Dubai, Tokio, Hong Kong, enzovoort. Met klanten als Prada, Dior, Dolce & Gabana, en nog veel meer, maar ook adverteerders als VW, Microsoft, Mercedes, en nog veel meer. Een zeer sterk netwerk dat vooral door zijn jonge structuur zeer dynamisch is en daardoor talrijke nieuwe belangstellenden aantrekt. Stephan Czaja was dan ook een van de eersten die veel ervaring opdeed met influencer marketing. Vandaag de dag vertegenwoordigt het agentschap een totaal bereik van meer dan 20 miljoen contacten, een efficiënt marketinginstrument voor onze klanten en de non-plus-ultra voor jonge doelgroepen. Steeds meer gaan zijn investeringen ook naar de ontwikkeling van artiesten, vooral in de muzieksector. Door sterke karakters en een professionele achtergrond met eersteklas partners voor jonge artiesten.

Spreker en redenaar voor Nieuwe Economie en Marketing

Door zijn veelzijdige nationale en internationale ervaring in marketing en met name in online marketing, alsmede zijn kennis van visuele verkoopaspecten, wordt Stephan Czaja vaak geboekt als spreker voor bedrijven. Of het nu in Berlijn is op de Alexanderplatz op de 37e verdieping of in traditionele Zwitserse bedrijven. Stephan Czaja’s deskundigheid en ervaring op het gebied van de ontwikkeling van media en de omgang daarmee, alsmede het opbouwen van bedrijven, is voor velen een echte maatstaf voor jong ondernemerschap. De lezingen zullen betrekking hebben op verschillende aspecten van reclame en marketing. Vooral social media marketing, maar ook influencer marketing, blogger relations, zijn momenteel veelgevraagd en over geboekte onderwerpen.

Onze mediagroep

Profiteer van onze mediagroep en krijg alles uit één bron! Het tijdvoordeel in conceptie en besluitvorming brengt uw merk sneller vooruit dan de concurrentie. Wij helpen u nieuwe markten te definiëren en te veroveren.